.

2012-01-25
01:55:56

Lägesrapport
Kära läsare, och ni är mig kära, tro inget annat.

Del två i redogörelsen i mitt kärleksliv är färdig till en tredjedel, den ligger nu som sparat utkast.
Men jag känner mig febrig med oerhörd huvudvärk, så nu ger jag upp skrivandet och försöker sova.
Del två kommer jag fortsätta med när jag vaknar i morgon, den kommer förmodligen dyka upp innan kvällen.

Det är mycket svårare att skriva om allt detta än jag trodde. Igår när jag slutade så hade jag hjärtklappning!
Men när jag startade denna blogg, i förhoppning att kunna hjälpa, så lovade jag mig själv att vara brutalt ärlig om allting och det tänker jag även vara.

Jag är så glad och tacksam över allt gensvar jag fått. Det är inte bara mina vänner som läser, utan även människor som inte visste vem jag var för en och en halv vecka sen.
Jag får mail från andra Aspergare, från föräldrar och mor/farföräldrar till barn/unga med AS, Autism, ADHD och liknande. Till och med en psykolog!

Jag har ju alltid haft en dröm om att vara författare, att kunna skriva något som berör människor.
Nu verkar det som jag, helt utan att ha fattat det, har lyckats med att skriva inte en bok, men en blogg som är viktig för människor!
Jag får se upp så jag inte får hybris snart, haha!

Jag vill bara säga det, jag är glad att ni läser, och om jag kan hjälpa er är jag ännu gladare.
Var inte blyga för att skriva kommentarer, ni behöver inte uppge ert riktiga namn, er mailadress syns bara för mig och jag kommer besvara era kommentarer.
Tack!

Kommentarer:
#1: Saga

Ville bara säga att jag läser din blogg dagligen, jag tycker att det är otroligt intressant läsning. Du kan verkligen skriva! Har inte något vettigt att skriva till dig själv, jag ville bara att du ska veta att jag läser och ser fram emot att läsa kommande inlägg

2012-01-25 @ 17:37:08
#2: Thina

tack saga! ja, att du skulle läsa kanske inte dagligen, men iaf med jämna mellanrum hade jag på känn. du är ju lika konstig som jag! haha. håller tummarna för dig å din utredning, det vet du. :)

2012-01-25 @ 23:46:09
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: