.

2012-04-24
20:35:36

Att lida eller icke lida
Ett kort inlägg bara, ett längre är under konstruktionsarbete i mitt huvud, men kände ändå jag ville slänga upp en liten kommentar på vad folk säger.

Ibland hör man ju nämligen folk prata om "människor som lider av Aspergers Syndrom". Vilket både gör mig lite störd och lite fnissig. För min barndoms stora idol Pippi Långstrump (som i min åsikt, tillsammans med Ronja Rövardotter är en mkt bättre förebild för småflickor än många andra) uttryckte det hela så fint en gång.

Jag lider inte av min AS, jag gillar den!


Kommentar:
#1: Jessica

Jag kunde citera hela Ronja filmen och de flesta Pippi oxå, jag älskade o äldkar de filmerna!

Och jag gillar min AS oxå!

Jättefin blogg! <3

2012-04-27 @ 21:18:17
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: