.

2012-03-01
12:52:23

Im not dead yet!
Eftersom folk har börjat fråga så tänkte jag bara slänga iväg en lägesrapport.
Just nu har jag fullt upp, möten nästan dagligen, pressen att vänta på beslut från FK gav mig ett mindre nervöst sammanbrott i helgen och min kropp vill ta igen all energi min uppstressade hjärna slösar bort genom att pumpa mig full med Adrenalin.

Jag har ett halvskrivet inlägg, men är för slutkörd psykiskt varje kväll för att orka avsluta det.
Men jag tänker ta mig i kragen och försöka skriva klart och posta det iaf innan denna vecka är slut.
Så oroa er inte, jag kommer fortsätta skriva!

Om några timmar ska jag iväg och träffa hon som, om vi funkar ihop, kommer bli min kontaktperson inom LSS.
Och igår fick jag ett brev med ett kort som gör att ett tandläkarbesök aldrig kommer kosta mer än 300 kr för mig. Vi inom Autism-spekrat har nämligen ofta dåliga tänder. Minns inte exakt vad det berodde på, men dom pratade om det på Hab.

Men iaf, ett ordentligt inlägg kommer att dyka upp inom veckan, dont you worry.

Kommentar:

Hej! Jag heter Joanna och är 24 år och när jag var 14 år så fick jag diagnosen Aspergers syndrom och nu bloggar jag öppen hjärtat om livet med diagnoser för att samhället ska få mer insikt och förståelse för hur det är att leva med ett dolt funktionshinder och att alla är lika värda trots bakgrund eller diagnos:)

Så besök gärna min blogg:)

Kram



Ps. Har massa tävlingar med fina prisen och även en dagens blogg tävling varje dag där du har chansen att bli länkad inför mina 400-600 unika läsare dag så passa på att anmäla dig:)

2012-03-09 @ 20:53:03
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: