.

2012-06-02
21:45:52

No future in Swedens dreaming!

Jag vet att jag varit sjukt dålig på att blogga sedan min musa, min vän och vapendragare dog för 6 veckor sedan.

Jag går ännu runt som i en dimma och kan inte riktigt ta in vad som hänt. Nu håller jag på och samlar mod att ta kontakt med hans mamma. Jag ser ingen logik i att en ung man, bara 24 år gammal, bara dör sådär.

 

Men när jag är ute ur dimman ska jag börja blogga mer seriöst igen, fram tills dess får ni stå ut med halvkassa och kanske inte helt genomtänkta/genomarbetade inlägg.

 

Men nu känner jag att jag inte kan hålla tyst. Drottning Elisabeth II har nämligen juvel-jubileum (tror jag det var) nu i helgen. (Hur gammal är kärringen egentligen?)

Som om det inte var nog med giftermål, födslar och dop i vårat kungahus så kommer den där skräcködlan i England och bara lägger beslag på Themsen hela helgen.

 

Missförstå mig inte, jag vill vara i London, och vill spela ”God save the queen” för henne, men inte den dom har som nationalsång, utan punkarnas nationalsång.

Nooo future, noooo future, nooo future for you!

Det samma gäller här i Sverige.

Någon medlem i ett punkband som vill ha mig som textskrivare, jag hjälper gärna till.

 

 

 

Sådär, det var allt för denna gång.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: