.

2012-04-28
03:53:02

Vad vill du veta?
Först och främst: ni får ursäkta mig så mycket att jag inte skrivit på ganska länge, men jag blir alltid så stressad och trött på våren. Har uppslag för flera olika inlägg, men kommer liksom inte igång mer än till förvärkar,  dvs virriga tankar kring struktur, ordval och vad jag vill få fram. Men skall strax köra in dom på mitt mentala BB och försöka få igång förlossningen, leta efter hålet i pappret som den gode Stephen King sade.

Men nu när det strömmat till ett helt gäng nya läsare, både Svenska och faktiskt några från Norge med så kände jag att jag kan dra igång en ny frågestund!
Jag hade ju en för några månader sedan, dom svaren kan ni läsa här.

Men ställ era frågor i kommentarer, ni kan vara anonyma om ni vill, och eftersom alla kommentarer granskas innan publicering så kan ni säga till om ni vill att era frågor skall vara osynliga tills den dag jag svarar på dom.

Frågorna kan röra Aspergers Syndrom, men vill ni kan ni även fråga om mina åsikter i vissa frågor, eller om mig som person. Men ställer ni frågor om mig så kan det hända att det kommer vissa saker som blir för personliga och jag inte känner mig helt bekväm att svara på, tex när det gäller mina relationer till specifika människor. Då kanske jag gör bedömningen att jag inte kan svara pga respekt för den andra inblandade, men som sagt försöker jag vara så brutalt ärlig jag bara kan i denna blogg.

Så börja fråga nu!

Kommentar:
#1: joan

Hej. Jag känner igen mig i ett liv av sorterande o ett behov av att ha koll o struktur på prylarna:-)

Ha det gott

Svar: tänkte bara säga att jag har sparkat liv i bloggen igen, å nu ska ha frågestund. du är välkommen att lämna frågor om du vill! :)
Thina

2012-05-23 @ 13:25:11
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: